1403-03-21 19:47
Search
Close this search box.
به این مطلب امتیاز دهید

تویوتا 4 رانر نه تنها ارزش خود را به شکل قوی نگه داشته است بلکه در چهارده سال گذشته از معرفی نسل فعلی، به عنوان یک خودروی آفرود با بدنه‌ای بر روی فریم، به دلیل توانایی‌ های بی نقص خود در مسیرهای سخت و صعب العبور ، مورد توجه علاقه‌ مندان به ماجراجویی تبدیل شده است. با این حال، با وجود گذشت زمان، یک سوال باقی می‌ماند: آیا هنوز هم می‌تواند خودروی محبوب آفرودی باقی بماند؟

تیم آموزش رالی O’Neil در جدیدترین ویدیوی خود که در YouTube منتشر شده، به بررسی این موضوع می‌پردازد: آیا چرخاندن یک تویوتا 4 رانر با شاسی بلند در شرایط زمستانی سخت نیوهمپشایر، زمانی که کنترل بر خودرو در حداکثر است، آسان است یا خیر. حتی اگر مدل TRD Pro که در خط تولید 4 رانر از برتری برخوردار باشد مورد تست قرار بگیرد.

 

تایرهای Nitto Terra Grapple در این خودرو استفاده شده که این تایرها برای مقابله با صخره‌ها و حرکت در گل و لای مساعد هستند، اما در شرایط برف و یخ به علت عدم چسبندگی کمی محدودیت دارند. وایات ناکس، مجری برنامه، در حین تست‌ها به صورت دائمی با مناطق پیچیده و نقاط ترمزگیری برخورد می‌کند. با این کمبود چسبندگی، ناکس توانایی ذاتی، استحکام، و راحتی استفاده از 4 رانر را هنگام پرتاب کردن آن در اطراف مسیر آموزش تیم O’Neil به وضوح نشان می‌دهد. این اس یو وی چرخ می‌زند، دریفت می‌کند و تقریباً هر کاری که ممکن است انجام دهید را انجام می‌دهد، تا زمانی که شما صبور باشید تا تایرها کشش کافی داشته باشند.

ادامه مطلب
خودروی برقی مرسدس بنز با ظاهری عجیب؛ ابر خودروی الکتریکی

ناکس معتقد است با استفاده از مجموعه‌ای از تایرهای برفی با میخ مناسب، 4 رانر می‌تواند یک رقیب جدی در مسابقات رالی شود. اما در حال حاضر، در جدول زمانی خود در میانه ترتیب قرار می‌گیرد، جلوتر از GR کرولا اما پشت از خودروهایی مانند برونکو و سوبارو WRX.

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =