5/5 - (1 امتیاز)

در سال ۲۰۰۶، شرکت فاو با بهره‌گیری از دانش فنی مزدا، بسترن را به عنوان یک واحد جدید تأسیس کرد. محصولات اولیه بسترن از پلتفرم‌های مزدا استفاده می‌کردند و برخی از آنها حتی در کارخانه‌های مزدا در چین تولید می‌شدند. با حضور بسترن در بازار چین برای ۱۳ سال، فاو متوجه شد که بسترن جایگاه مناسبی در میان مشتریان خود دارد. به همین دلیل، تصمیمی برای تغییر نام بسترن گرفته شد و آن با نام جدیدی به دنیا آمد! از سال ۲۰۱۹، محصولات جدید بسترن دیگر با برند بسترن عرضه نمی‌شوند. به جای آن، نسل جدید محصولات با نام بستیون (Bestune) در بازار چین معرفی شدند. البته، برند جدید بستیون، نه تنها در نام بلکه در زبان طراحی‌اش نیز نسبت به بسترن ارتقاء یافته است. بستیون، هم لوکس‌تر و هم مدرن‌تر شده که این نشانه‌گر بازار مشتریان سخت‌پسند فاو است.

هواداران بسترن می‌دانند که تا کنون لوگوی مختص این برند وجود نداشته و همه محصولات با لوگوی عقاب‌نشان و رنگ آبی فاو به بازار می‌رسیدند. اما بستیون دیگر این قاعده را رعایت نمی‌کند و دارای لوگوی اختصاصی خود است. اگر به لوگوی مستطیل شکل بستیون دقت کنید، متوجه خواهید شد که به شکل یک پنجره نیمه‌باز طراحی شده است؛ فاو این لوگو را به‌عنوان “پنجره‌ای به جهان” تفسیر می‌کند. بستیون T۷۷ ، نخستین محصول بستیون است.

با توجه به گرم شدن بازار شاسی‌بلندها، بستیون تصمیم گرفت که نخستین محصول خود را در قالب یک کراس‌اور عرضه کند، نه یک سدان. نام این خودرو بستیون T۷۷ است که در ابتدای سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه پکن به نام T-Concept معرفی شد. اما نسخه تولیدی آن از سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد.

طراحی بستیون T۷۷ شامل چراغ‌های جلو با LED، خطوط زیبا و شکیل در نمای جانبی، اتصال هماهنگ چراغ‌های عقب، و طراحی بی‌نظیری است که به زبان طراحی جدید فاو اشاره دارد. این خودرو در سگمنت کراس‌اوورهای متوسط جای می‌گیرد و ابعاد مشابه بزرگترین عضو خانواده بسترن، یعنی بسترن X۸۰ را داراست.

شرایط فروش

به روزترین اخبار خودرو را در کار مگز دنبال نمایید

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 11 =