به این مطلب امتیاز دهید

یک سال پیش، ما با شاهد هجوم دیفرانسیل عقب مزدا CX-90 شدیم، یک شاسی بلند هفت سرنشین که بر پلتفرم کاملاً جدیدی ساخته شده بود. عرضه مدل CX-70، یک شاسی بلند بدون ردیف سوم، قرار بود قبل از پایان سال 2023 رخ دهد، اما این اتفاق نیافتاد. حالا، پس از تاخیر، در وب سایت خود اعلام کردند که CX-70 را در تاریخ 30 ژانویه ساعت 11 صبح به وقت شرقی معرفی خواهد کرد.

CX-70 از نمای بالا

با وجود نزدیکی به نمایش عمومی، CX-70 هنوز به عنوان یک نمونه اولیه محرمانه آزمایش نشده است. این غیبت ممکن است به شباهت مورد انتظار آن با CX-90 باشد. اطلاعات اخیر از هیئت منابع هوایی کالیفرنیا (CARB) تایید می‌کنند که CX-70 از همان پیشرانه‌های CX-90 استفاده می‌کند. مشتریان قادر به انتخاب بین یک موتور توربوشارژر 3.3 لیتری شش سیلندر و یا 2.5 لیتری چهار سیلندر کوچکتر، که بخشی از پیشرانه هیبریدی پلاگین است، خواهند بود. هر دو گزینه دارای یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک می‌باشند.

گزارش‌ها حاکی از این است که موتور بزرگتر در دو تنظیم قدرتی در دسترس قرار دارد، با توجه به این که موتور شش سیلندر در CX-90 با قدرت 340 اسب بخار و 369 پوند-فوت عرضه می‌شود. موتور الکتریکی در تنظیمات هیبریدی پلاگین باعث می‌شود که مجموع خروجی 323 اسب بخار و 369 پوند-فوت باشد.

CX-70 نمای عقب

قیمت CX-70 متوقف به نوع سه ردیفه مشابه خواهد بود و انتظار می‌رود که با گزینه‌های مختلف موتور، تقریباً قیمتی مشابه CX-90 داشته باشد. این مدل با قیمت پایه 39,595 دلار شروع می‌شود و نسخه‌های هیبریدی پلاگین از 49,945 دلار قابل تهیه است. همه مدل‌ها به صورت استاندارد دارای سیستم دینامیک هوشمند چهار چرخ می‌باشند.

نمای داخل CX-70

متأسفانه، احتمال استفاده از پلتفرم مبتنی بر RWD برای نسل بعدی مزدا6 نیز به نظر می‌رسد که حذف شده است. این تصمیم ممکن است به دلیل عدم تقاضا برای سدان متوسط ​​این خط باشد که پس از مدل سال 2021 از بازار ایالات متحده حذف شده است.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع خودرو به کار مگز سری بزنید.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *