5/5 - (1 امتیاز)

آخرین خودروسازی از لامبورگینی، با به‌روزرسانی آرام و جدید لوگوی خود، هویت سازمانی خود را تجدید نظر کرده است. ما به‌زودی نسخه اصلاح شده و جدید گاو خشمگین را نه تنها در پلتفرم‌های دیجیتال این شرکت، بلکه در خودروهای واقعی نیز مشاهده خواهیم کرد. احتمال وجود دارد که این تغییرات، جایگزین هوراکان و Urus باشند و اولین افرادی باشند که در اواخر امسال لوگوی به‌روزرسانی شده را دریافت می‌کنند.

اما چه تغییراتی اعمال شده است؟ اصلاحات اساسی زیادی صورت نگرفته است؛ اما لوگوی “لامبورگینی” اکنون کمی عریض‌تر از قبل به نظر می‌رسد. رنگ‌های اصلی سیاه و سفید همچنان حفظ شده‌اند – به عنوان “نماد واضح هویت برند” شناخته می‌شوند. در عین حال، از رنگ زرد و سایه‌های طلایی جدید به عنوان رنگ‌های برجسته استفاده می‌شود. جالب است که سازنده خودروهای ایتالیایی، قصد دارد از تصویر گاو نر افسانه‌ای بدون سپر استفاده کند، اما این تغییرات تنها در دامنه‌های مجازی مانند وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی و… قابل مشاهده است.

 

لوگوی جدید لامبورگینی

 

لوگوی جدید لامبورگینی

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =