به این مطلب امتیاز دهید

شینهوآ، در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز پنجشنبه، این شرکت سال 2023 را با تحویل 10112 دستگاه خودرو در سراسر جهان و حاشیه سود 27.2 درصدی و 2.66 میلیارد یورو (2.91 میلیارد دلار) درآمد بهترین سال خود نامید.

چین با 845 دستگاه خودرو، سومین بازار بزرگ لامبورگینی در سال گذشته است. در این بیانیه آمده که این شرکت 3000 خودرو به ایالات متحده و 961 خودرو به آلمان فروخته است.

به گفته مقامات لامبورگینی، میزان تحویل سالانه این سازنده سوپراسپرت ایتالیایی برای اولین بار در سال گذشته از 10000 دستگاه فراتر رفت.

لامبورگینی، بخشی از گروه فولکس واگن آلمان، روابط طولانی مدت با چین را حفظ کرده تا جایی که شاسی بلند Ursus این شرکت اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن در سال 2012 رونمایی شد. سال گذشته، این شرکت جشن های شصتمین سالگرد تاسیس خود را با یک تور متشکل از 40 وسیله نقلیه و در مسیری به طول 800 کیلومتر در شمال غربی چین برگزار کرد.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =