به این مطلب امتیاز دهید

SV Rover با موتور وسط V8 سوپرشارژ یا به عنوان یک وسیله نقلیه با باتری الکتریکی در دسترس است. V8 که با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با پدال شیفتر جفت می شود، 1100 اسب بخار نیرو تولید می کند که توسط یک مخزن سوخت 65 گالن تغذیه می شود. نوع برقی آن با باتری لیتیوم یونی 75 کیلووات ساعتی، 1006 اسب بخار (750 کیلووات) تولید می کند.

مدیریت در آفرود با یک سیستم تعلیق با میله فشار داخلی با 30 اینچ چرخش جلو و عقب است. دارای دو و چهار چرخ متحرک قابل انتخاب، جعبه انتقال با برد بالا و پایین و دیفرانسیل قفل جلو و عقب است.

لاستیک‌های 40 اینچی، که دور چرخ‌های فورجی 20 اینچی می‌پیچند، به سختی زیر گلگیرهای باز شده قرار می‌گیرند، در حالی که سیستم تعلیق بادی سواری با کنترل ارتفاع قابل تنظیم توسط کاربر، همه چیز را راحت نگه می‌دارد. فرمان چهار چرخ استاندارد است، و همچنین ترمزهای شش پیستونی برمبو با روتورهای کربن-سرامیکی 15.75 اینچی (400 میلی متری).

در داخل کابین یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم سرگرمی مرکزی 12.8 اینچی خواهید دید. اطراف آن‌ها با لهجه‌های آلومینیومی آلکانترا و بیلت در کنار برخی امکانات رفاهی موجود دیگر مانند دکمه شروع، کنترل‌های تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی، و قفل‌های برقی احاطه شده‌اند. تنها دو صندلی وجود دارد، اما یک فضای بار سخاوتمندانه در پشت آن وجود دارد.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =