5/5 - (1 امتیاز)

نیسان به تازگی از برنامه بلندپروازانه خود برای افزایش فروش جهانی خودروها با نام “The Arc” رونمایی کرده است. این طرح شامل معرفی 30 خودروی جدید در 3 سال آینده، با تمرکز بر گذار به سمت خودروهای الکتریکی و افزایش قابل توجه درآمد است. در کنار این برنامه، خبر همکاری نیسان و میتسوبیشی برای توسعه مدل‌های جدید، از جمله یک پیکاپ جدید، منتشر شده است.

جزئیات این پیکاپ هنوز مشخص نیست، اما گفته می‌شود که به طور مشترک توسط نیسان و میتسوبیشی توسعه خواهد یافت. Automotive News احتمال می‌دهد که این خودرو نسل بعدی نیسان فرانتیر باشد، اما این احتمال هم وجود دارد که به عنوان اولین پیکاپ میتسوبیشی در ایالات متحده از سال 2009 به بازار عرضه شود. سابقه همکاری میتسوبیشی با دوج برای تولید Raider در سال 2009 وجود دارد که بر پایه دوج داکوتا ساخته شده بود، اما عمر کوتاهی داشت و داکوتا نیز در سال 2011 از خط تولید خارج شد.

میتسوبیشی تریتون، یک کامیون جذاب است که به دلیل “مالیات مرغ (Chicken Tax) ” در ایالات متحده ممنوع شده است. این مالیات 25 درصدی، کامیون‌های سبک وارداتی را شامل می‌شود، اما شامل خودروهای ساخته شده در آمریکای شمالی نمی‌شود. مشارکت جدید نیسان و میتسوبیشی، به تولید این کامیون در مکزیک و با پیشرانه‌های هیبریدی و الکتریکی منجر خواهد شد. این اتفاق، حذف تعرفه‌ها و امکان رقابت قیمتی میتسوبیشی با رقبایی مانند فورد، رم، جنرال موتورز، تویوتا و نیسان را به دنبال خواهد داشت.

همکاری گسترده نیسان و میتسوبیشی ، فرصتی برای میتسوبیشی فراهم می‌کند تا از فناوری در حال توسعه EV نیسان برای تولید و ارائه خودروهای برقی بیشتر در خط تولید خود استفاده کند. در حال حاضر، Outlander PHEV به عنوان پرفروش ترین خودروی میتسوبیشی با 49182 فروش در سال 2023، این رسالت را بر عهده دارد. این خودرو بر روی پلتفرم مشترکی با نیسان ساخته شده و سهم مدل PHEV از این تعداد فروش، 6681 دستگاه بوده است.

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 12 =