در ماه فوریه، Tom’s Racing اقدام به ارتقاهای آیرودینامیکی بیرحمانه بر روی تویوتا GR کرولا کرد و این ارتقاها به طور رسمی در نمایشگاه SEMA و نمایشگاه موبیلیتی ژاپن که تا 5 نوامبر ادامه دارد، به نمایش گذاشته شد.
بسیاری از افراد معتقدند که نسخه استاندارد GR کرولا، بهویژه نسخههای Circuit و Morizo Editions، بسیار جذاب است. بهروزرسانیهای انجامشده توسط Tom’s Racing، این خودرو را حتی جذابتر کردهاند. این تغییرات به ویژه در جلوی خودرو مشهود هستند، جایی که جلوپنجره اصلی به یک جلوپنجره مستطیلی جایگزین شده است که به نظر بعضی افراد کمی عجیب میآید. برخی از ارتقاهای دیگر نیز برای چشم دلپذیرتر شدهاند.
به عنوان مثال، تام ریسینگ اقدام به بازطراحی جلویی GR کرولا کرده است، جایگزینی سپر جلو با یک طراحی جدید و اضافه کردن دو کانارد آیرودینامیکی بزرگ به هر طرف خودرو. همچنین، یک اسپلیتر مشکی براق جدید برای هات هاچ ایجاد شده و در کنارههای خودرو، دریچههای مشکی اصلاحشده در پانلهای جلویی و رکابهای جانبی جدید اضافه شدهاند. علاوه بر این، مجموعهای از چرخهای پنج پره پس از فروش بهبودهایی به خودرو اضافه کردهاند، از جمله کالیپرهای ترمز با رنگ قرمز جدید که نماد تغییر نام تجاری هستند.
در بخش عقبی خودرو نیز تغییرات زیادی اعمال شده است. تام ریسینگ یک بال جدید و جسورانه برای خودرو طراحی کرده و آن را با کاناردهای خاص خود در جناحین بیرونی مجهز کرده است. زیر این بال، یک اسپویلر ثانویه قرار دارد که از بالای شیشه عقبی خودرو به دنباله کشیده شده است. علاوه بر این، یک دیفیوزر متمایز و یک اگزوز جدید نیز توسط تیونر اضافه شدهاند.
متاسفانه، تام ریسینگ هنوز جزئیات قیمتی برای این ارتقاها را اعلام نکرده است، اما انتظار میرود که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد قیمتها منتشر شود.