به این مطلب امتیاز دهید

مدیر سیستم‌های شارژ و انرژی تایکان، سارا رضوی، در یک مصاحبه با مجله CarSales اعلام کرد که توسعه یک مدل جدید از تایکان در حال انجام است، در حالی که تنها چند ماه از به‌روزرسانی مدل پورشه می‌گذرد. او تایید کرد که پلتفرم J1 که زیربنای آئودی E-Tron GT نیز است، به حداکثر نقطه رسیده است و بنابراین پورشه نیاز به چیزی جدید‌تر دارد. این احتمال وجود دارد که مدل جدید بر پایه پلتفرم SSP Sport توسعه یابد که به عنوان اساسی برای یک شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه بزرگ عمل می‌کند.

رضوی تأکید کرد که معماری J1 محدودیت‌هایی دارد و هدف اصلی از پیشرفت‌های تایکان امروزی افزایش برد است. او همچنین به تأکید کرد که باتری‌های حالت جامد ممکن است به زودی آماده نشوند و زمان برود.

پورشه به راحتی می‌تواند باتری بزرگ‌تری را در مدل جدید جای دهد، اما این ممکن است باعث افزایش وزن خودرو شود. او تأکید کرد که مهندسان باید نقطه‌ی تعادلی را پیدا کنند تا وزن اضافی خودرو را کاهش دهند و از ایجاد نگرانی در میان مشتریان خودداری کنند.

تایکان

درباره آینده پانامرا، گزارشی ادعا کرده است که ممکن است به یک خودروی برقی بزرگتر تبدیل شود که از همان پلتفرم SSP Sport استفاده می‌کند. با این حال، هنوز نیاز به تأیید بیشتری داریم. همچنین، ماکان EV جدید و خودروهای اسپرت باکستر و کیمن الکتریکی و گازی در آینده خود را می‌بینند.

به هر حال، مدل‌های قدیمی 718 به دلیل مشکلات امنیت سایبری در اتحادیه اروپا متوقف شده‌اند.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =