به این مطلب امتیاز دهید

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده امد و اسامی ایشان به عنوان بخش آخر اولویت به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال گردیده، امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

جزییات بخش نامه

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =