5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای امروز که اکثر خودروسازان لوکس، شاسی‌بلندهای سه ردیفه با طراحی هوشمندانه و جاده‌پیمایی ممتاز معرفی کرده‌اند، عجیب است که لکسوس اقدامی برای این نوع شاسی بلندها انجام نداده است. با وجود اینکه لکسوس در واقعیت شاسی‌بلندهای سه ردیفه را ارائه داده است، اما به نظر می‌رسد که عقب‌ترین آنها، به خصوص مدل هرگز، به نسبت به سایر رقبا کمتر کارآمد بوده است. در مورد مدل‌های LX و GX، اینها بیشتر به عنوان ویژگی‌های افتخاری برای آفرود لوکس محسوب می‌شوند، در حالی که RX L که اکنون تولید نمی‌شود، بهترین عملکرد را در شرایط مختلف ارائه می‌دهد.

اما در میان این همه، مدل جدید لکسوس TX 2024 واقعاً معماری ویژه دارد. TX که بر پایه تویوتا گرند هایلندر ساخته شده است، یک شاسی‌بلند لوکس سه ردیفه با فضای کارآمد، کم‌مصرف و آماده برای ماجراجویی در جاده است که قطعاً ارزش زمان و پول شما را دارد. مخصوصاً برای افرادی که به دنبال ترکیبی از عملکرد و استایل هستند. بر خلاف مدل NX که به سختی می‌توان آن را جزو لیست شاسی‌بلندهای لوکس محسوب کرد، به نظر می‌رسد از RAV4 تغییرات کمی داشته باشد، TX به وضوح با مدل Grand Highlander مرتبط است. اما لکسوس با بازسازی مدل کراس اوور سه ردیفه تویوتا، بهترین تغییرات را ارائه داده است. خطوط بیرونی محسن‌تر شده‌اند و تنها نمای جلویی آن دارای زاویه‌های تیز و مدرن است، در حالی که نمای سقف با ستون‌های D آرام‌تر و چراغ‌های عقب با عرض کامل، تغییرات ظاهری جذابی را به ارمغان می‌آورند.

2024 Lexus TX

داخلی مدل نیز به شکل قابل توجهی بازسازی شده است. داشبورد و پنل درها کاملاً با طراحی‌های جدیدی تغییر یافته‌اند و اگر قبلاً با RX جدید آشنا بوده‌اید، حتماً احساس خواهید کرد که در یک فضای متفاوت قرار گرفته‌اید. جزئیاتی مانند صفحه نمایش خوشه ابزار و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 14 اینچی که از سیستم عامل فعلی تویوتا استفاده می‌کند، جذابیت این داخلی مدرن را تکمیل می‌کنند. همچنین، دستگیره‌های الکترونیکی در درهای پانل‌ها نیز نمونه‌ای از ارتقاءات جدید لکسوس هستند که در حال حاضر عرضه شده‌اند.

مواد ساخت داخلی تریم با ترکیب متفاوتی در مقایسه با سایر خودروها ارائه می‌شود. همگی از جنبه کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند و به خوبی مونتاژ شده‌اند. اگرچه نسخه‌های پایه‌تر محصول به اندازه Grand Highlander جذاب نیستند، اما مصرف مواد جلدی شبیه به نسخه‌های با کلاس‌تر تریم محسوس می‌شود. همچنین، صندلی‌های جلو نیز با الگوی مشابهی طراحی شده‌اند. صندلی‌های جلوی پایه با بالشتک نسبتاً نرم و راحتی ارائه می‌دهند، اگرچه بدون تنظیمات و پشتیبانی از تنظیمات اختیاری هستند. در تریم‌های با کلاس‌تر، به ویژه نسخه‌های دارای ساپورت‌های قابل تنظیم ران، صندلی‌های اختیاری عالی هستند و ارزش افزوده دارند. فضای سر و پا در جلو مناسب است و اگر از سانروف صرف نظر کنید، فضای جلویی بهبود می‌یابد. اما فضای پایینی اتاق در رژگونه اول تا حدی محدود است، اگرچه وقتی در صندلی‌ها قرار گرفته و خودرو را رانندگی می‌کنید، این موضوع به چشم نمی‌آید. همانند بسیاری از خودروها، صندلی‌ها از جلو به عقب به تدریج محکم‌تر و صاف‌تر می‌شوند. در ردیف دوم، فضای بسیاری به هر دو سمت ارائه می‌شود و ردیف سوم نیز برای بزرگ‌ترها و نوجوانان با قد بلند به خوبی تحمل می‌شود. در واقعیت، تریم تبدیل به یک خودروی سه ردیفه بسیار پرکاربرد برای خانواده‌های بزرگ می‌شود، و این مزیت نه تنها نسبت به خودروهای لکسوس قبلی بلکه نسبت به خودروهای لوکس در کل باوری مثبت است. البته، تعداد محدودی از خودروها وجود دارند که ردیف سوم معقولیت دارند، مگر اینکه بخواهید مبلغ نزدیک به 100000 دلار را برای خودرویی مانند مرسدس GLS یا لینکلن نویگیتور پرداخت کنید.

2024 Lexus TX

 

برای دریافت قیمت روز انواع خودرو به سایت کار مگز مراجعه کنید.

 

مطلب پیشنهادی : بررسی تخصصی و جامع لندکروز ۲۰۲۲
به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =