به این مطلب امتیاز دهید

نیسان GT-R 2025 در ژاپن معرفی شده و قرار است این اسپرت‌کار قدیمی در ماه ژوئن به بازار عرضه شود. تغییرات اصلی در مدل‌های Premium Edition T-spec و Track Edition از لحاظ مکانیکی از نسخه Nismo به ارث برده شده است، که شامل رینگ‌های پیستون متعادل با وزن، میله‌های اتصال، و میل لنگ می‌شود. خریداران این مدل‌ها حتی یک پلاک آلومینیومی نیز دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد چه کسی ماشین را ساخته است، همچنین یک صفحه طلایی رنگ با شماره شاسی.

نسخه پریمیوم این خودرو اکنون با فضای داخلی Blue Heaven قابل سفارش است و قیمت آن حدود 105،400 دلار است، در حالی که نسخه ارزان‌تر Pure Edition با قیمت 97،700 دلار عرضه می‌شود. گران‌ترین نسخه این دسته نسخه ویژه Nismo با قیمت 207،000 دلار است.

نمای داخل 2025 GTR

نیسان در حال حاضر سفارشات GT-R 2025 را در ژاپن می‌پذیرد، اما تولید این مدل‌ها محدود خواهد بود و شرکت ممکن است در صورت تقاضای بیش از حد، سفارشات را رد کند. این اطلاعات به خبرهایی که درباره اختفای R35 پس از این سال منتشر شده بود، پایان می‌دهد. نشریه ژاپنی Mag-X ادعا کرده بود که سال 2025 آخرین سال تولید این مدل است و تولید آن محدود خواهد بود.

نیسان اعلام نکرده که چه تعداد GT-R با مشخصات JDM برای مدل 2025 تولید خواهد کرد، اما Mag-X ادعا می‌کند که تنها 1500 دستگاه تولید خواهد شد، که 300 دستگاه از آن‌ها مشتقات نیسمو خواهند بود. این مجله ادعا می‌کند که نیسان به نمایندگی‌ها اطلاع داده است که تولید این سوپراسپرت متوقف خواهد شد، زیرا این شرکت نمی‌تواند در آینده برخی از قطعات را تامین کند.

هنگامی که گزارش Mag-X منتشر شد، با شعبه ایالات متحده این خودروساز تماس گرفتیم، اما یک سخنگوی از اظهار نظر خودداری کرد. حداقل یک بخش از این گزارش اکنون تأیید شده است زیرا تولید GT-R 2025 واقعاً محدود خواهد بود، حداقل برای بازار ژاپن.

R35 از دسامبر 2007 تولید شده است، اما توسعه آن در سال 2000 آغاز شد. دو کانسپت وجود داشت که مدل تولیدی را پیش‌نمایش می‌کردند، یکی در نمایشگاه خودروی توکیو 2001 و GT-R پروتو از همان رویدادی که در سال 2005 برگزار شد. نیسان با کانسپت Hyper Force که در سال گذشته در نمایشگاه تحرک ژاپن تغییر نام داد، به شدت به GT-R تمام الکتریکی اشاره کرد. از آن به عنوان “رویایی ملموس برای دستیابی به پایان دهه” یاد می‌شود.

نمای 2025 GTR

اگر R36 تا سال 2030 عرضه شود و R35 امسال از بازار خارج شود، نیسان تقریباً پنج سال بدون خودروی اسپورت پرچمدار در خط تولید خود باقی خواهد ماند. در حالت ایده‌آل، GT-R دیگری با موتور احتراقی قبل از پایان این دهه وجود خواهد داشت که مکمل EV باشد، اما این فقط یک تفکر آرزویی از سوی ما است.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =