به این مطلب امتیاز دهید

بیش از چهار سال از زمان معرفی کوپه Imola بر پایه Huayra می‌گذرد و حالا Pagani نسخه رودستر این خودرو را به بازار معرفی کرده است. هرچند که Codalunga از نظر فنی آخرین ابتکار این شرکت است، اما این برند ایتالیایی هنوز از ترک Huayra پشیمان نشده است. با وجود اینکه پس از عرضه Huayra چندین نسخه از زوندا به بازار آمده است، این امر به شگفت‌زده کننده تبدیل نشده است. این ساختار جدید به عنوان بهترین رودستر تاکنون از این برند تبلیغ شده است.

Pagani Imola Roadster از نمای پشت

دلیل وجود این بسته آیرودینامیک وحشی به وضوح قابل تفسیر است – طراحی این Huayra بسیار پیچیده‌تر از نسخه‌های گذشته است. اینجا ما درباره یک R صحبت می‌کنیم، یک جانور بی‌تعهد و کاملاً تمرکز شده در مسیر. اما تفاوت بزرگ در اینجا این است که Pagani Imola Roadster به منظور استفاده در خیابان طراحی شده است. وزن خودرو با افزودن مایعات به 2776 پوند (1260 کیلوگرم) کاهش می‌یابد، بنابراین تقریباً به اندازه یک خودروی سوپرمینی تندرست و سبک است. این رودستر از یک موتور V12 حجیم به حرکت درآمده و با قدرت 838 اسب بخار و گشتاور 811 پوند-فوت (1100 نیوتن متر) ارائه می‌دهد. این موتور از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته متوالی به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد.

Pagani Imola Roadster از نمای کنار

Imola Roadster با لاستیک‌های پیرلی P Zero Trofeo R همراه است، ابعاد لاستیک‌ها 265/30 R20 در جلو و 355/25 R21 در عقب هستند که به چرخ‌های آلیاژی فورج شده متصل شده‌اند. ترمزهای کربن سرامیکی برمبو نیز توانایی توقف قوی را فراهم می‌کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته این رودستر، سیستم تعلیق دو جناغی با فنرهای کنترل شده الکترونیکی است.

Pagani Imola Roadster از نمای چراغ ها

Pagani درباره قیمت این خودرو صحبت‌های بسیار محدودی دارد، اما اعلام کرده است که Imola Roadster تنها به هشت دستگاه محدود خواهد شد، که این امر آن را از کوپه‌هایی که تنها پنج دستگاه از آن ساخته شده است، متمایز می‌کند.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار خودرو به سایت مجله خودرو کار مگز سری بزنید.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *