5/5 - (3 امتیاز)

قیمت خودروهای ایرانی از ابتدای سال با افت چشمگیری روبرو شده است. در بازار آزاد، قیمت خودروی ساینا صفر نیز در این دوره تنزل یافته است. بررسی نرخ های محصولات شرکت سایپا در بازار خودرو نشان می دهد که قیمت مدل بنزینی ساینا S در سال ۱۴۰۲ ابتدای خردادماه به ۳۷۰ میلیون تومان ارتقا یافته و پس از کاهش ۱۸ میلیون تومانی به ۳۵۲ میلیون تومان رسیده است. همچنین، نرخ خودروی ساینا EX صفر در سال ۱۴۰۲ نیز از ۳۵۵ میلیون تومان به ۳۳۷ میلیون تومان کاهش یافته است، به معنای کاهش ۱۸ میلیون تومانی. قیمت کارخانه خودروی ساینا صفر نیز از ۲۸۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است، که در جدول قیمت روز ساینا مشخص شده است.

قیمت ساینا در بازار

برندمدل(سال ساخت)کارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)
ساینا دنده‌ای EX۱۴۰۱| سایپاصفر۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۲| سایپاصفر۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S اتوماتیک۱۴۰۲| سایپاصفر۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دنده ای گازسوز۱۴۰۲| سایپاصفر۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دنده ای بنزینی DA۱۴۰۲| سایپاصفر۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت ساینا کارخانه

برندمدل (سال ساخت)کارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)
ساینا S دنده ای گازسوز۱۴۰۲صفر۲۸۳,۱۶۲,۰۰۰
ساینا S دنده ای بنزینی استاندارد ۸۵ گانه – سایپا۱۴۰۲صفر۳۳۰,۴۹۰,۰۰۰
ساینا S اتوماتیک۱۴۰۲صفر۳۳۰,۹۶۶,۰۰۰
ساینا S دنده ای بنزینی DA۱۴۰۲صفر۳۲۳,۷۵۷,۰۰۰

ساینا یک خودروی تولیدی از شرکت سایپا است که مراحل طراحی و ساخت آن به وسیلهٔ همین شرکت انجام شده است. این خودرو از موتور ام۱۵ و استانداردهای یورو۴ و یورو۵ بهره مند است. شرکت سایپا تاکنون پنج مدل از خودروی ساینا را به بازار عرضه کرده است، که این مدل‌ها شامل ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک می‌شوند.

این خودرو با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی ویژگی‌هایی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ای‌بی‌اس، سامانه توزیع الکترونیک نیروی ترمز (EBD)، سامانه ترمز کمکی (BA)، سامانه ضدسرقت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چهار شیشه برقی، سنسور عقب، رینگ آلومینیومی (مدل ۹۸ به بالا به صورت سفارشی)، سامانه تهویه مطبوع دیجیتال و سنسور دماسنج را در اختیار می‌گذارد.

تولید ساینا معمولی در آبان ماه سال ۱۴۰۱ به دلیل عدم اطمینان از استانداردهای جهانی متوقف شد و در حال حاضر تنها مدل اس از این خودرو در دسترس بازار قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:

administrator

پرنیان هستم و اینجا قراره با قلم خودم دنیای خودروهارو به کلمات تبدیل کنم

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 5 =