5/5 - (1 امتیاز)

خدمات سفارشی تولید خودروهای لوتوس، پورشه، بنتلی، و استون مارتین ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند. اگر شما یکی از خریداران با سلیقه‌های بسیار خاص هستید، این شرکت‌ها به شما امکان می‌دهند تا خودرویی را با توجه به خواسته‌های شما، به هر شکلی که مایلید، طراحی و ساخته شود.

Chapman Bespoke از نمای جلو

حالا لوتوس به مهمانی سفارشی با نام Lotus Chapman Bespoke پیوسته است که به نام بنیانگذاران کمپانی کالین و هیزل چپمن نامگذاری شده است. مشابه سایر خدمات سفارشی در خودروسازان معتبر، این شرکت‌ها به خریداران امکان می‌دهند تا خودروهای منحصر به فردی را طراحی کنند، در صورتی که از انتخاب‌های استاندارد در مواردی مانند رنگ یا زینت‌بندی راضی نباشند. این فرآیند می‌تواند شامل مشاهده پالتی از رنگ‌ها و ترکیب‌های مختلف باشد یا حتی امکان ارائه ایده‌های خود توسط خریداران به شرکت و سپس تبدیل آنها به واقعیت باشد.

Chapman Bespoke از نمای کنار

لوتوس Chapman Bespoke سه سطح دارد: سطح اول شامل انتخاب از پالت رنگی و گسترده ای از طرح‌هاست. در سطح دوم، طرح‌های محدودتری وجود دارد که می‌تواند از هنرمندان مختلف یا همکاری با برندهای دیگر به دست آید. سطح سوم، سفارشی‌ترین سطح است که در آن خریداران می‌توانند دلخواه خود را به لوتوس اعلام کنند، از جمله رنگ‌ها، تزئینات، مواد، و نشان‌های خاص.

تا کنون، این خدمات سفارشی در چین عرضه شده‌اند و در آینده نزدیک به سایر بازارها گسترش خواهند یافت. مدیرعامل لوتوس، چینگ فنگ فنگ، این راه‌نمایی می‌کند که داستان لوتوس در واقع داستان یک خودروساز سفارشی است، که از زمان تاسیسش توسط کالین چپمن، همچنان به ادامه‌ی آن روح و جان می‌بخشد.

Chapman Bespoke از نمای عقب

در مقایسه با سایر برندها، لوتوس قیمت‌های خدمات سفارشی خود را اعلام نمی‌کند، که این موضوع به دلیل سفارشی بودن کار، قابل فهم است. این تمرکز بر روی انعطاف‌پذیری و امکانات سفارشی به خریداران این امکان را می‌دهد که بر اساس نیازهای ویژه‌ی خود، خودرویی را طراحی و خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر از دنیای خودرو به سایت کارمگز سری بزنید.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =