4.6/5 - (80 امتیاز)

 آپدیت شده در تاریخ : 1402/09/09 

 

مرسدس بنز s500

مرسدس بنز s500 کلاس اس ویژگی های متعددی از جمله متریال باکیفیت، راحتی عمیق در صندلی‌ها و فناوری‌های فراوان را برای مشتریان ثروتمند خود ، به ارمغان می‌آورد. دو مدل وجود دارد، هر دو با دارا بودن سیستم چرخ‌های پیشرانه تمام چرخ محرک 4Matic – مدل‌های S500 و S580 – هر یک با پیشرانه اختصاصی. مدل S500 دارای یک موتور توربوشارژ شش سیلندر با توان ۴۲۹ اسب بخار و حرکتی انعطاف‌پذیر دارد، در حالی که مدل S۵۸۰ با موتور V۸ با توان ۴۹۶ اسب بخار به عرشه‌ی جاده تسلط می‌یابد. مدل هیبرید شارژی S۵۸۰e با توان ۵۱۰ اسب بخار و قابلیت سفر حدود ۴۰ مایل با برق خود به تنهایی مسافت طی می‌کند. مدل مرسدس-میباخ کلاس اس با رفاه و تجربه‌ای بی‌نظیر، به صورت جداگانه بررسی خواهد شد و تجربه بی‌پایانی را ارائه می‌دهد.

ماشین مرسدس بنز s500

همانطور که می دانید اولویت کلاس اس در زمینه راحتی و لوکس بودن از صندلی‌های چرمی ضخیم در ردیف‌های جلو و عقب آشکار است. در صورت انتخاب کنترل بدنی E-Active Body Control به شما کمک خواهد کرد که حتی در نواحی پر پیچ از ریختن لیوان چای شما هم جلوگیری کند. هم چنین صندلی‌های عقب قابل تنظیم با نیروی ماساژور گرم میباشند که نهایت  لذت را در آن تجربه خواهید کرد.کلاس اس باعث می‌شود تا زندگی خوب را به واقعیت تبدیل کنید.

تغییرات مرسدس بنز اس 500 برای سال 2023 ؟

مدل پلاگین هایبرید جدید S580e به خط محصولات اضافه شده است و دارای پیشرانه هایبریدی با توان ۵۱۰ اسب بخار است که از یک موتور شش سیلندر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده. در حالت دیگر ، رانندگی و زندگی در مرسدس بنز اس ۵۰۰ لاکچری بی‌وقفه در سال ۲۰۲۳ ادامه می‌یابد و تغییرات کمی تنها در گزینه‌های رنگ و پوشش داخلی انجام شده است.

مطلب پیشنهادی کار مگز : مازراتی گیبلی ۲۰۲۴

عملکرد موتور و گیربکس در مرسدس بنز S 500 2023

مرسدس بنز S 500 سدان را با دو موتور مختلف ارائه می‌دهد، یک موتور شش سیلندر ۳.۰ لیتری با توربوشارژ و توان ۴۲۹ اسب بخار بر روی مدل S500 و یک موتور V-۸ ۴.۰ لیتری با دو توربوشارژ و توان ۴۹۶ اسب بخار بر روی مدل S580. هر دو نوع پیشرانه با یک سیستم هیبرید ۴۸ ولتی ترکیب می‌شوند و با یک گیربکس اتوماتیک نه دنده و سیستم چرخ‌های پیشرانه تمام چرخ محرک ۴Matic هماهنگ می‌شوند. مدل پلاگین هیبرید S580e از یک موتور شش سیلندری خطی و یک موتور الکتریکی برای تولید توان ۵۱۰ اسب بخار استفاده می‌کند.

مرسدس بنز s کلاس s500

بیشتر بخوانید : مشخصات پورشه پانامرا 2023

در کلاس S هم از سیستم چهار چرخ محرک استفاده شده است. افراد تجربه لوکس و راحت این خودرو را داشته اند و آزمایشات انجام شده روی مدل V8 نشان می دهد که این خودرو سرعت بسیار بالایی دارد. در حالی که همه مدل های کلاس S روی سیستم تعلیق هوا سوار می شوند، گزینه کنترل بدنی E-Active Body Control دارای یک “تابع تاشو” است که به آرامی خودرو را در گوشه ها به سمت داخل خم می کند. همچنین می توان کلاس S را با یک سیستم چهار چرخ محرک مجهز کرد که باعث می شود این خودروی بزرگ به راحتی در فضاهای تنگ حرکت کند.

مرسدس بنز s500 مدل 2023

 

دامنه، شارژ، و عمر باتری مرسدس بنز S 500

اگرچه سازمان محیط زیست آمریکا هنوز موردی از محدوده برقی مرسدس بنز S 500 ارائه نداده است، اما تخمین زده می شود که باتری داخلی آن تا قبل از نیاز به راه‌اندازی موتور شش سیلندر بیش از ۶۴ کیلومتر را پوشش می‌دهد. یک شارژر داخلی با ظرفیت ۹.۶ کیلووات نصب شده و مناسب برای شارژ خانگی است، اما اگر قصد دارید به سرعت باتری را در یک شارژر عمومی شارژ کنید، بهتر است شارژر DC اختیاری با ظرفیت ۶۰ کیلووات را سفارش دهید.

دامنه، شارژ، و عمر باتری مرسدس بنز S 500

مصرف سوخت و عملکرد واقعی

مرسدس بنز اس 500 شش سیلندر در شهر ۱۱.۲ لیتر در صد کیلومتر و در جاده ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر سوخت مصرف می‌کند. اگر مدل S580 با موتور V-۸ را انتخاب کنید، این میزان به ۱۴.۷ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۹.۴ لیتر در صد کیلومتر در جاده کاهش می‌یابد. بر اساس تست های انجام شده بر این مدل ، در جاده به میانگین ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر مصرف سوخت داشت.

مصرف سوخت و عملکرد واقعی

داخلی ، راحتی بنز اس ۵۰۰

در داخل ، مرسدس بنز S500 تمرکز خود را بر روی صفحه‌ نمایش هایش گذاشته است. صفحه‌ نمایش های زیادی در این خودرو دیده میشود. این سدان با پنج صفحه نمایش قابل دسترسی است، شامل یک صفحه نمایش مرکزی عظیم و یک صفحه دیجیتال 12.3 اینچی ! این نمایشگر قابلیت نمایش به صورت سه بعدی را دارد که می توانید آن را روشن یا خاموش کنید. همچنین می تواند مسیریابی را با استفاده از واقعیت افزوده نمایش دهد.

داخل s500

 

نحوه ی مسیریابی این نمایشگر به صورتی است که راحتی را برای راننده به ارمغان می آورد. کیفیت ساخت و متریال کابین مطابق استانداردهای بالای مرسدس هستند، و این سدان اقامت‌های شبیه به لیموزین را برای تمام مسافران ارائه می‌دهد، به ویژه کسانی که در عقب نشسته‌اند. صندلی عقب مدل جدید دارای اندکی افزایش فضای سر و پا بوده که به دلیل مجهز شدن به صندلی‌های قابل تنظیم با نیروی متغیر و عناصر گرمایشی نیز می‌تواند باشد. علاوه بر لذت بردن از راحتی فیزیکی و جسمی، کسانی که در عقب هستند، از سیستم سرگرمی صندلی های عقب نیز لذت می‌برند که دارای دو صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی در پشت صندلی‌های جلو و همچنین نورپردازی داخلی LED تعاملی میباشند.

داخل مرسدس بنز s500

 

مشخصات فنی بنز s500

ویژگیمشخصات
ظرفیت سرنشینان۵ نفره
موتورتوربوشارژ اینلاین ۶ سیلندر با سیستم هیبرید خفیف و کمک کمپرسور برقی
توان موتور۴۲۹ اسب بخار در ۶,۱۰۰ دور در دقیقه
گیربکس اتوماتیک ۹ سرعت ۹G-TRONIC
ظرفیت بارگیری۳۶۵ لیتر (معادل  ۱۲.۹ فوت مکعب)
شتاب۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۴.۹ ثانیه
مصرف سوخت ۲۰ مایل در گالن (معادل ۸.۵ لیتر در صد کیلومتر) در شهر

۲۸ مایل در گالن (معادل ۱۱.۹ لیتر در صد کیلومتر) در بزرگراه

 

تکنولوژی و ارتباطات مرسدس اس 500

یک سیستم اطلاعاتی پیشرو به عنوان یک علامت تجاری از اتومبیل‌های لوکس مدرن شناخته می‌شود، و مرسدس بنز s500 نیز با آخرین و بهترین رابط کاربری خود این امر را به عمل می‌آورد. مانیتور مرکزی سدان توسط یک صفحه نمایش OLED با ابعاد ۱۲.۸ اینچی که به طور عمودی قرار داده شده، پوشیده شده است، اما هیچگونه تاچ‌پد یا کنترلگر چرخشی ندارد. آنچه که میبینید ، نسخه بهبود یافته نرم‌افزار MBUX مرسدس است که از توانایی‌های بهبود یافته دستیار صوتی و قابلیت‌های شبیه به اسمارتفون از جمله تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

 

امکانات مرسدس بنز s500

 

البته، ویژگی‌های محبوبی همچون Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم و شارژ بی‌سیم به عنوان آپشن های استاندارد در دسترس هستند. این سیستم بسیار زیبا به نظر می‌آید و دارای ویژگی‌های فراوانی است، اما برای دسترسی به برخی از عملکردها نیاز به چندین لمس صفحه دارد. همچنین، سدان کلاس s از یک سیستم صوتی Burmester ۳D استاندارد نیز برخوردار است و یک سیستم استریو ۴D قدرتمندتر نیز در دسترس می‌باشد.

 

بنز اس ۵۰۰

 

قیمت بنز s500 مدل 2023 در ایران

شروع قیمت مرسدس بنز اس 500 در کشورهای اروپایی و آمریکایی از ۱۱۵,۶۵۰ دلار می باشد و این قیمت با تغییر کشورها و هزینه های گمرک و نقل انتقال و همچنین اضافه شدن آپشن به این خودرو می تواند متغیر باشد. باید توجه داشت که مرسدس بنز S500 به عنوان یک اتومبیل لوکس و لاکچری در دسته‌بندی خود جای می‌گیرد و قبل از تحریم ورود اتومبیل‌های گران‌قیمت، تعداد معدودی از این جواهر بی‌نظیر وارد کشور ایران شده است. ولی مدل های پایین تر این ماشین با قیمت هایی تا ۱۰ میلیارد تومان هم معامله می شوند.

مدلقیمت (دلار)قیمت (تومان)
S500$115,6505,782,500,000
S580e$123,7006,185,000,000
S580$125,1506,257,500,000

 

مطلب پیشنهادی : مشخصات فنی مرسدس بنز GLE 63 S 

گالری تصاویر اس 500

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

جواد حمیدی هستم و چند سالی در حوزه ی وب فعالیت دارم و عاشق دادن اطلاعات مفید و جدید در زمینه های اینترنت و خودروها هستم.

5 نظرات

  • Mahnaz Ario, 1402-07-10 @ 6:39 ب.ظ پاسخ

    آخ که تو چقدر خفنییی❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

    • پرنیان مقلیان, 1402-07-11 @ 4:07 ب.ظ پاسخ

      ممنونم بابت کامنت قشنگت

  • میثم سلیمی, 1402-09-24 @ 8:59 ب.ظ پاسخ

    یکی از خوشگل ترین ماشیناس

  • مهدی, 1402-11-02 @ 2:41 ق.ظ پاسخ

    خدااااس این ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =