به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین پادشاه خط تولید فولکس‌واگن، واگن گلف R Variant 315 اسب بخاری است. با این حال، متاسفانه برای طرفداران در آمریکا، این مدل به بازار آمریکایی عرضه نمی‌شود.

ID.7 GTX Tourer، نخستین خودروی پرفورمنس الکتریکی این برند است، که با ترکیبی از دو موتور الکتریکی، 335 اسب بخار را تولید می‌کند و قابلیت حرکت تمام چرخ را داراست. این خودرو از یک موتور عقب با توان 282 اسب بخار و یک موتور جلو با توان 107 اسب بخار استفاده می‌کند. موتور جلو تنها در مواقع لزومی فعال می‌شود و به صورت سریع فعالیت می‌کند. انتقال نیرو از طریق قفل دیفرانسیل الکترونیکی و کنترلر AWD سفارشی انجام می‌شود.

ID.7 GTX Tourer از نمای جلو

با داشتن دو موتور، ID.7 GTX Tourer وزن 3086 پوند را تحمل می‌کند، در حالی که مدل تک موتوره با دیفرانسیل عقب تنها می‌تواند وزن 2204 پوند را تحمل کند. این مدل با باتری 86 کیلووات ساعتی عرضه می‌شود که می‌تواند تا 200 کیلووات شارژ شود و شارژ 10 تا 80 درصد آن را در کمتر از نیم ساعت انجام دهد.

متأسفانه، اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد ID.7 GTX Tourer ارائه نشده است، اما با توجه به عملکرد مدل هاچ بک معمولی با دیفرانسیل عقب و توان 282 اسب بخار، انتظار می‌رود حدود شش ثانیه و نیم طول بکشد.

ID.7 GTX Tourer از نمای داخل

ID.7 GTX Tourer، مانند ID.3 GTX که به تازگی معرفی شده، ظاهری اسپرت‌تر دارد، با سپرهای بازطراحی‌شده، لهجه‌های مشکی براق و چرخ‌های خاص. این خودرو از آلیاژهای 20 اینچی بهره می‌برد که می‌توان آن را به 21 اینچی ارتقا داد. داخلی آن با لهجه‌های قرمز و نشان‌های GTX زینت‌بخشی شده است.

ID.7 GTX Tourer همچنین دارای ظرفیت بار بالا است، با حجم 21.3 فوت مکعب که می‌تواند با تاشدن صندلی‌های عقب به 60.5 فوت مکعب افزایش یابد. همچنین، این خودرو از سانروف پانوراما بهره می‌برد که با هزینه اضافی در دسترس است.

ID.7 GTX Tourer از نمای پشت

اگرچه ID.7 Tourer عادی قبلاً به بازار آمریکا عرضه نشده است، اما احتمالاً ID.7 GTX Tourer همانند آن به آمریکا نخواهد رسید. در اروپا، ID.7 GTX Tourer ابتدا امسال عرضه می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از دنیای خودرو به سایت کارمگز سری بزنید.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 2 =