به این مطلب امتیاز دهید

گروه مک لارن اعلام کرد که شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین، صندوق سرمایه‌گذاری دولتی این کشور، مالکیت کامل آن را به دست آورده و سهام خود را از 60 درصد به 100 درصد افزایش داده است. این حرکت به گفته پل والش، رئیس اجرایی گروه، امکان تمرکز بر ارائه طرح تجاری بلندمدت را فراهم می‌کند، که شامل سرمایه‌گذاری در محصولات و فناوری‌های جدید می‌شود.

مک لارن از جلو

با این تغییرات، مک لارن اتوموتیو اکنون از حمایت مالی لازم برای تأمین بودجه توسعه مدل‌های آینده و الکتریکی کردن خط تولید خود برخوردار است. این شرکت در سال‌های اخیر با مشکلات مالی مواجه بوده و برخی از وسایل نقلیه تاریخی خود را در سال 2022 به فروش رسانده است تا سوپراسپرت معوق آرتورا تامین مالی کند. همچنین، یک سال قبل از آن، مک لارن دفتر مرکزی و کارخانه فرمول 1 خود را نیز فروخته بود.

مدیر عامل جدید این شرکت در سال 2022 تعیین شد و در سال 2023 مدل 750S را به بازار عرضه کرد که جانشین موفق 720S بود. او همچنین اواخر سال گذشته نسخه به‌روزشده از ابرخودروی کاربردی خود را معرفی کرد و GT را به GTS تبدیل کرد.

مک لارن از نمای در ها

با شایعاتی درباره معرفی یک هایپرکار جدید تا پایان سال، مک لارن در حال “تنظیم دقیق” آن است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این خودرو از یک موتور پلاگین هیبریدی V8 با قدرت بیش از 1000 اسب بخار بهره خواهد برد و دارای درهای دو وجهی برای درب‌های مرغابی، شاسی کاملاً فیبرکربنی و اجزای تعلیق با چاپ سه بعدی خواهد بود.

مک لارن از نمای عقب

با ورود مایکل لایترز به عنوان مدیر عامل، او اعتراف کرد که مدل‌های گذشته شرکت “محصولات نابالغ” بوده‌اند و از مالکان جدید انتظار می‌رود تا سرمایه و ثبات لازم برای شرکت فراهم آورند، زیرا مک لارن برای گسترش، تطبیق و بهبود کیفیت محصولات خود تلاش می‌کند.

برای اظلاع از قیمت روز خودرو به سایت ما سری بزنید.

به اشتراک بگذارید:

administrator

بامداد هستم و خیلی از خبرهای روز تکنولوژی در خودروها لذت می برم و همیشه براتون اینجا اونها رو مینویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =